reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rodinné centrum Macko

Rodinné centrum Macko

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sme rodinné centrum Macko v Bratislave - Dúbravke. Snažíme sa rodinám ponúknuť spestrenie života na MD a RD prostredníctvom možnosti vzdelávania pre rodičov i deti a vytvárať relax a priestor pre sebarealizáciu. Snažíme sa o to, aby rodičia neskĺzavali do stereotypu a izolácie počas náročného obdobia starostlivosti o malé dieťa. http://www.mcmacko.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako som sa (pri)vydala do rodinného centra

Rodinné centrum Macko

Ako som sa (pri)vydala do rodinného centra

Keď som po približne roku od narodenia syna konečne od neho odtrhla oči (a aj ruky a on sa odtrhol od ďalších častí môjho tela), „rozhliadla " som sa po Dúbravke a pocítila potrebu začať riešiť niečo iné ako len papanie, kakanie, či spinkanie. Náhodou (a som hrozne vďačná za tú náhodu), som našla iba 5 minút od nášho bytu materské centrum Macko (teraz už rodinné centrum Macko, ale to je jedno, ide o Macko, jasne?), tak som sa tam išla pozrieť, veď za pozretie veľa nedám a možno ten kuk dá niečo mne.

  • 23. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 538x
  • 0
Byť rodičom je (ne)náročné

Rodinné centrum Macko

Byť rodičom je (ne)náročné

„Prečo si mu zobral tú hračku? Je vari tvoja? Keď chceš byť kamarát, musíš si tú hračku najprv slušne vypýtať. Nerozumieš mi? Chováš sa ako Talian. Ty si ma nepočúval? Ak sa nebudeš slušne správať, nasypem ti za krk piesok." Udivene som sa otočila a zbadala otecka, ktorý týmto krátkym rozhovorom „cepoval" cudzieho chlapca. Chlapec sa rozhodol si vypožičať na chvíľu niektorú z formičiek jeho syna a považoval za vzrušujúce sa s ňou šmyknúť aj po šmykľavke. Ten chlapec nebol synom tohto otecka. Musím sa priznať, že som ostala ako obarená. Pomyslela som si, že takto by som nechcela vychovávať svoje dieťa. Nebolo podstatné to, kto bol ten otecko, ktorý ukazoval týmto rozhovorom svoju pravú tvár v rámci výchovy svojho syna. Prinútilo ma to zamyslieť sa však nad tým, čo znamená rodičovstvo a čo nám prináša, ale aj berie.

  • 5. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 826x
  • 55
Ide sa na Blšák

Rodinné centrum Macko

Ide sa na Blšák

Vyšli sme von z brány a počasie ma prekvapilo príjemným chladivým vetríkom, ktorý mi rozcuchal vlasy. Dcérke to neprekážalo. Rozbehla sa, a s radostným pokrikom „papa" si to nasmerovala k ceste. Pobehla som za ňou a po zastavení ju nasmerovala do centra." Sofinka, ideme teraz pozrieť vecičky pre teba. Možno tam niečo pekné nájdeme." Pozrela na mňa svojimi krásnymi očkami a podala mi rúčku. Toto predtým nikdy neurobila. Ako mi už všetko rozumie. Podala som jej svoj prst a spolu s manželom sme vykročili v ústrety rodinnému centru.

  • 19. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 225x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu